fbpx

איך עובדת המערכת שלנו?

איך עובדת המערכת האוטמטית של TROFI-B? הצטרפו אלינו להסבר המלא ושימוש במערכת

נכתב ע"י TROFI-B כרטיסי ביקור דיגיטליים

שתף ברשתות:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

התהליך הוא פשוט מאוד!

איך עובדת מערכת הזמנת כרטיס ביקור חכמים NFC?

בוחרים את החומר הרצוי (עץ\PVC) ומשם עוברים לבחירת צבע ובחירת נקודת הפנייה לכרטיס ביקור (לשמירת אישר קשר בנגיעה בטלפון \ פתיחת כרטיס ביקור דיגטלי בנגיעה במסך) -> לביצוע ההזמנה יש להמשיך לתשלום ולאחריו צירוף לוגו החברה -> המוצרים יגיעו אליכם עד 3 ימי עסקים מרגע ההזמנה עד לפתח הבית \ העסק. למעט הזמנות מיוחדות (כמות גדולה).

איך עובדת מערכת כרטיסי הביקור הדגיטליים?

לוחצים על כפתור " הכן כרטיס ביקור דיגיטלי בתוך שניות" – בוחרים את התבנית הרצויה -> ממלאים שאלון בן שלושה שלבים – ותוך פחות מדקה הכרטיס מוכן לשימוש אצלך במייל!

איך מעבירים אותו הלאה ללקוחות?

לכך יש לנו 5 דרכים שיעזרו לך להגדיל מכירות וחשיפה בתוך דקות!

  1. תוכנת הRESPONDER המדהימה שלנו -> כל שיחה שלא נענתה \ שיחה שנותקה – הלקוח יקבל ישירות לנייד SMS\ווצאפ עם הודעה מוכנה מראש וכמובן לינק לדף!
  2. NFC– ביחד עם הכרטיס ביקור תקבלו במייל גם מדריך NFC– לקוח הגיע אליכם? היה קרוב אליכם פיזית?שומרים את הכרטיס על מסך הבית ויכולים על ידי הצמדה של הטלפון שלכם לטלפון שלו תוכלו להעביר אליו את הלינק והכרטיס יפתח אצלו בפלאפון! לא צריך נייר מיותר! ולא מלאי כרטיסים זמין עליכם!
  3. שיווק ממומן – במידה והעסק שלכם מפרסם פרסום ממומן באנטרנט – תוכלו לבקש ממשרד הפרסום שלכם להפנות את הגולשים ישירות לכרטיס הביקור וכך יקבעו פגישה \ יצרו קשר בצורה הנוחה להם!
  4. פה לאוזן!! -> בקשו מהלקוחות הממליצים שלכם להפנות את כרטיס הביקור לכמה שיותר חברים – זוכרים שפעם היו מבקשים 5 כרטיסי ביקור כדי לתת לחברים? היום יש NFC! ווצאפ כמובן.
  5. באנסטגרם העסקי שלנו! – כולנו יודעים שבאינסטגרם ניתן להכניס לינק אחד בלבד, אבל – לרובנו יש גם מייל, גם וצאפ, גם אתר וגם דף נחיתה. מעולה! בדיוק בשביל זה נפנה משם לכרטיס הביקור שלנו (לינק בודד) ומשם יוכל הלקוח הפוטנציאלי לעבור לכל אחד מהלינקים שצירפנו לכרטיס!

פשוט נכון?

לחצו כאן והתחילו את התהליך – ללא דמי הקמה וללא התחייבות!

מעוניינים להשתמש במערכת שלנו??

לקבלת 7 ימי נסיון ללא עלות ותשלום – מלאו שם וטלפון

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם להשלמת ההזמנה!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם להשלמת ההזמנה!